Call on me - Upptowngirls

Nu ska ni få höra!

Idag har jag jobbat som vanligt.. måttligt road, så när jag kom hem begav vi (jag och Linda) oss ned till den mycket roliga butiken vi bor granne med! Och kikade lite där fann vi något som vi tyckte att vi borde engagera oss i! Vi har nämliigen under vistelsen i Trondheim haft gympa och roat oss till call on me låten ett par gånger. Resultatet ser vi här!


Oförklaraligt vackra bilder på Linda och mig som inte har något liv i Trondheim! :D Call on me! (Klickbara bilder) Det blev ett helt klipp på youtube med, mycket underhållande!! Jag har redan skämts klart så nu bjudere jag på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahah stiligt :)

2009-10-22 @ 19:38:06
Postat av: Madelene

Ha ha ha underbart klipp... Jag skrattar så jag har kramp i magen... Men ja, vad gör man inte när man har tråkigt, vem som helst ställer sig väl i tajt stringbody å skuttar runt till call on me?? =D =D

2009-10-23 @ 08:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0