Skrik och panik är det grisen!?

Min mobil fungerar inte. Kan man bli mer handlikappad? Jag kan varken skicka sms eller ringa, det enda som händer är att jag får felmeddelande. Just snyggt nu när jag skulle ringa och sjukanmäla mig oxå! Efter att jag kom hem igår var jag så sliten så jag bestämde att det var bäst att vara hemma idag.. Nästan inte själv valt, så tråkigt att bara ligga i sängen hela dagen. Kanske får medge att jaga börjar fundera på om det växer ut en knorr på mig snart.. Kan det vara grisen som spökar?! Om jag inte är bra efter helgen så blir det farbror doktorn nästa! :(

Kommentarer
Postat av: eric

Du repar dig nog snart, även om det är grisen så tror jag inte det tar på dig så hårt. Men du kanske borde gå till doktorn för att få lugna nerverna lite! :) Krya på dig!

2009-11-27 @ 08:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0