Pepparkakshus

Sitter i min säng "som vanligt" och väntar nu på att folket ska vakna! Jag har ingen feber nu heller men ska nog försöka sanna hemma i stället för att ut och fortsätta mata monstret.. jobbar inte idag) Fuderade i och försig att bege mig ner till någon av butikerna och köpa amig ett par stick pinnara och lite garn! Skulle vilja pröva mina talanger och se om jag kanske kunde lyckas sticka en mössa eller något annat "avancerat" :P Man måste ju skaffa sig en hobby dom få timmar som blir när man inta jobbar..

I kväll har gilde "sitt" julbord och jag har inte anmält mig.. Så klart så ångrar jag mig nu men hade inte orkat gå ikväll endå, sitter väll hemma sen och beklagar mig inför dom andra över att jag hoppade över en sån grej.. Anledningen till att jag intete går är att jag helt enkelt inte hade någon lust.. :/

I kväll ska jag nog modellera med mitt pepparkakshus vilkete inte blev av igår eftersom jag, Linda, Adam och Christian drack kaffe o kollade på film, G-Force nämligen! Adam kom i går, mitt på dagen stormade Linda och Adam ut ifrån hissen beroende av varandras blickar och med ett härligt fniss i här hela kroppen som bara en nykär.

Nu ska jag slå på en film en stund och hoppas på att det börjar röra på sig här utanför så att man törs gå ut och börja röja!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0