MIN DATOR

Just idag är jag inte jätte glad..... Jag är så glad över att ha ett eget rum så att jag kan gå undan och stänga in mig lite ibland, jag är en sån person som behöver myckete egentid men. Men ingen borde känna orättvisa eller avunsjuka över rummet för jag sa att jag kan sova vart som. För att jag INTE skulle roffa åt mig.. Men jag tycker då att man ska respektera att det är mitt rum. Att jag har saker deär inne som jag inte vill att andra ska roa sig med... Min dator till exempel är en sådan kännslig sak!!! Man kan åtminstonne fråga först anser jag. Inte bara kalampa in och dra på mig virus... SUCK!

Nu ska jag och Rebecca åka iväg och handla litet pillegrurer :P Blir en liten tripp, dom säljer nämligen billiga hårddiskar! Vi ska köpa en varsin för halva sverige priset denna vecka! Behöver mera plats och ska flyttat om litet bland mina bilder oxå för den hårddisken dom ligger på börjar bli mycket gammal och jag tror att den kommer att dö snart! :(

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha, ska du säga!!

2009-11-06 @ 17:27:47
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Oj Vad surt det var idag?? Har det hänt ngt allvarligt? Vem är det som hamnat i onåder nuå?? Eller är det jobbigt att vara 5 tjejer i en liten 3:a:) Du kan nog va´glad som har eget rum iaf, skulle jag vara:)// Agnetha

2009-11-07 @ 16:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0