Fotoshoot

Så var ensam mamma avklarat! Suck

Den gångna veckan har bestått av jobb jobb o jobb. Därför har uppdateringen varit fattig! Ursäkta det!

Förra Söndagen bakade jag och Johanna bröd och bullar! Mums filli babbaa! Alla mina 19 bullara som blev är numer dock uppätna, av bara mig dessutom, en riktig liten snål tjockis är vad jag är! :P

Idag kom det Sverige besök! Rebeccas mamma och Mathildas mamma, syster och hennes pojkvän kom på besök! Dom anlände vid ett tiden och lastade in kassar i massvis i lägenheten med mat.. Får sitta och titta på dom med avund nu när jag äter mina nudlar och broccoli medans dom äter kött o ädelost.. :S Jaja, jag är inte bitter jag! Min tid kommer och jag tycker inte illa om maten jag äter, bara lite enformigt! :P

När gästerna packat upp mat och ätit paj så begav dom sig ner på stan medans jag, Johanna och Linda lånade Rebeccas kamera och gick ner till busshållsplattsen med inställningen att ta första buss som kom och åka iväg o fota.. En mycket trevlig men dock ISkall upplevelse! Resultatet: Massa bilder!

Linda!

Johanna!

Och sist men inte minst jag :D

 


I dag är det fars dag så grattis min älskade pappa!!!!


(om 16 minuter från och med NU) Så fyller Mathilda år! Jag ska snart slå in hennes present :P Sen blir det bums i säng! Fira lite i morgon o säga adjö till gästerna och sen iväg till jobbet!

 

 

GRATTIS MATHILDA I ALLA FALL!!!!!! Lite så där i förskott men GRATTIS GRATTIS!

Hoppas du får en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vilka fina bilder!! Snygga damer fra Sverige, da....

2009-11-09 @ 20:39:18
Postat av: Åsaflåsa

Åh, hærlig bild på dig!

2009-11-11 @ 13:45:45
URL: http://rajtantajtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0