Fotoshoot på taket en fullspäckad helg..

God dag allihopa! Idag är det en segardag. Kommer nog att tillbringa större delen av min tid i sängen. Mådde inte bra idag när jag vaknade. Har ont i huvudet men det känns mindre nu men framförallt så är jag hel svag i kroppen.. Skakar i armarna nu när jag skriver, känns konstigt i benen när jag går. Kommer att bli mer seg av att ligga i sängen dock men det blir nog en och en annan film idag om huvudet tillåter. Hemma från jobbet blev det i alla fall! Och jaga som bestämt mig för att intet vara sjuk en minut :( Besviken på mig själv men what to do!?!

Min helg har varit toppen! Det var så skönt att komma hem från jobbet i fredags och verkligen känna att det vara helg. På kvällen åt jag jätte god mat och drack kett glas vin, sen vart det godis, julebrus och Coco Chanel på film. Riktigt bra! Jag och Mathilda njöt, Linda sov som vanligt lixom Rebecca som tittade upp då och då från sin soffplats. i säng vid halv tre riktigt trött!

Upp på Lördagen då jag lovat att hämta och köraa runt lite med Rebeccas bil "Bettan" som bestämt är en HAN enligt Becca! :P Hoppigt vid bromsningarna, rost på bromsbeläggen är dommen så lite åka vart det. En tur till Nidar, Trondheims Choklad fabrik där vi provsmakade lite choklad och handlade lite :P Sen hem en sväng för att sedan bege oss iväg en sväng till Ikea! Jag och Linda! Mycket folk var det där så vi gick ju mest runt och mös som det framkom i tidigare inlägg. Åt korv gjorde vi!

I går så ställde jag klockan på rigning för att Linda och jag bestämt oss för att hälsa på Becca och Mathilda på jobbet. Vart en hejdundrande frukost på Radisson :) Mums! Fick matlådor med oss därifrån med! Tack Flickor! Fin servic! Sen kom Becca hem och somnade på soffan, stackarn hade bara sovit 2 timmar och Mathildaa begav sig iväg på jobb. Jag och Linda roade oss med att sminka oss lite för mycket och låna Beccas kamera förr ännu mer fotoshoot på taket denna gång! Kul var det. sen hann vi inte mycket mer innan vi tog bilen ner till stationen och hämtade upp Johanna som kom hem ifrån Sverige visstelsen. Välkommen hem! Vi har saknat dig!

Lite bilder ifrån våran tak fotografering. (Foto: Linda på Helen och tvärt om)








Hoppas det inte varat för många bilder nu!? :P Vad tycker ni?! Kan ni inte skriva en komentar? Vilka är det som läser och hur har ni hittat hit!? :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina bilder som vanligt. Det är inte svininfluensan då? många fall i Norge. Kramar

2009-11-16 @ 14:31:46
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hejhejhej oskar heter jag vad gör ni på taket när det regnar!!



:)

2009-11-16 @ 14:38:59
Postat av: Eva

OJ vilka brudar..... Ni kan inte var singlar längre?

Eller har "baggarna" så dålig smak?



Kram sjukstugan i Skuttunge

2009-11-16 @ 15:45:52
Postat av: Liisa

skitsnygga bilder!

2009-11-16 @ 16:38:46
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Mari

Skitsnygga bilder! :)

Vad använder ni för kamera?



Kram

2009-11-16 @ 19:24:31
URL: http://erikssonmari.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Wow vilka bilder!!! Den bilden på dej med molnen som bakgrund kan man nästan tro att det är en proffsfotograf som tagit!! :) Fast å andra sidan är det kanske det.... Linda är ganska estetisk av sig.. och brukar kunna se sånt som ingen annan ser.... Underbara bilder på Er båda två!! Kram Agnetha.

2009-11-16 @ 19:57:47
Postat av: Linn

Otroligt fina bilder! Hittade hit via facebook. kram

2009-11-16 @ 21:04:31
URL: http://beautisoul.blogg.se/
Postat av: eric

Proffsbilder och snygga flickor. Imponerande!!



Jag hittade hit från eeeeh.. arbetarbladet?



2009-11-17 @ 00:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0