Vilken dag!!

Började jobba kl 6. slutade jobba 12. Duscha och sen snabbt gå till eklundshof o grattulera två damer, en herre och sen hälsa på massor med folk!! Sen snabbt iväg upp till slottet för att se när Linda sprang ut. Fruktansvärt att springa fram och tillbaka! Höll på att svimma där ett tag. Sen när jag kommer till bilen så har jag fått böter! pricken över I:t... Min andra på MYCKET kort tid! Och båda gångerna har jag alltstå betalat nästan hundra spänn för att stå och har biljett men som blåst ner! Blir så trött!!!! Deprimerande som fan! Förstår inte vem som ska betala dessa för jag har minsann INTE råd. Trött trött trött!!!

GRATTIS I ALLA FALL ALLA KÄRA SOM TAGIT STUDENTEN IDAG!! Med flera.. :) Nu ska jag hasta iväg på studentmottagning så får man se om man orkar med att gå ut ikväll. har ju inte råd efter mina "bötrar"


Linda! :)

Linda igen! :)

Lyckliga skaran!

Utanför slottet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skaffa en klämma att sätta på rutan, mycket praktiskt.

2009-06-05 @ 22:18:20
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0