Sexigt

Så har man jobbat klart sin vecka då! Jag skulle ha jobbat i kväll oxå men jag är så gott som stendöd efter veckan som gått.. Har dessutom "typ" insjuknat i ont i halsen/ferber/trött. Jäkla inte sova ordentligt.

I går efter en hektisk dag så begav jag mig hem till Kalle där vi grillade lite, spelade kubb, kollade på film och åt Eriks traditions paj. Rabarber vart det efter att vi åkt till Thomas och norpat. Vii kollade på fotboll. Förlust eller vad?! Hm..


Kubbspel. Och vem av alla karlar + Helen åkte mannlig bil!?


Ja jag vet! Brukar få höra att man är snygg!

Det är inte så att jag poserar i päls. :S Men man måste ju bjuda till lite. Kallt var det o då är det bra att vara ordentligt påklädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0