Uppsala weekend

Nu ska jag berätta något mycket sorgligt!! Många av er lever redan i vetskapen om att m in kamera inte fungerar som den ska, men nu sjunger den verkligen på sista refrengen. Inga fler kort innan ny kamera är iköpt antar jag! NI ser ju hur bilderna ser ut! Så sista titten nu!

I Söndags kväll åkte jag, faster Carina och Moa till Skuttunge kyrka där Eva satt och väntade på oss. I skuttunge var det "Sommar konsert" Och Alma skulle sjunga. Mycket mysigt! Tack för trevligt sällskap och skönsång! Sen när jag kom hem så begav jag mig mot staden. Kvällen spenderades delvis i stadsparken där Alborosie hade kalas :P Sen Terrasen en sväng. Och film på det.

Avrundade med att kika på pojkar som avnjuter tårta!

På Måndagen hade jag en inbokad tid på Nautilus för diverse tränings tester, så kl 9 begav jag mig ner på gymmet där jag träffade Johanna! Vi "testade oss" Och sen tränade vi ordentligt efteråt. Sen var jag som är aningen förkyld, helslut så jag stupade i säng nästan direkt efter. Gick ner på stan en sväng och tog en fika på storken och knallade runt lite på stan och bara minglade, på kvällen blev man serverad mat i sängen eftersom det var så synd om mig som var sjuk.. Bortskämd!.. Sen blev det en liten promenad i staden och gungande i park! Lagom härlig vända!


Stadshare!

På Tisdagen kom Christin med bussen så jag gick och mötte henne för att sedan ta en kort promenad ut till boländerna där jag haft bilen parkerad på jobbet :P Sen Åkte vi ut till Karin och Seb som vaktar mormor o morfars hus medans dom är på semester. Där fick man lunch och så gjorde Karin en rabarberpaj som prick över I:et. Sen åkte vi hem där det firades bröllopsdag så slog oss ner till bords och till god Oxfilét, potatisgratäng, sparris och god sallad, Jordgubbar på det. Sen Cyklade vi rundan för att sedan parkera hos kära kusin Emma för en vända kort och ytterligare med jordgubbar. Så hem och äta ännu mer jordgubbar och slå på en film. "Angus, thongs and perfect snogging" Ruskigt underhållande! Älskar Georgia Nicolson! Sen somnade vi i min säng.


Vårt filmgodis! Ja ni ser ju hur bilderna ser ut! *Piss skit!

I dag vaknade vi rätt sent för att sedan duka upp en ruskig frukost. åt faktiskt MASSOR!! Sen bestämde vi oss för att ut o cykla lite mera men när vi klätt på oss osv så insåg vi att det regnade så jag tog mig en dusch och sen bäddade vi ner oss i min säng igen och Grace flätade håret på mig och så kollade vi på "21" Som var mycket bra! Sen skulle Grace åka hem så då blev jag lämnad själv! Åt middag och sen bjöd jag bmig hem till Emma igen och spöade henne i kort (Som vanligt) Och sen bjöds det än en gång på ost och kex. Som sagt, bortskämd är vad man är!!

I morgon slutar min lilla lillebror i Åkerlänna skola! Ett stort kliv ut i livet.. Kan inte förstå att han ska fylla 13 snart! Obegripligt för en sån liten gutt!


Kommentarer
Postat av: Stadsharen

Vilka taskiga grabbar som inte bjöd dig på tårta! Jag antar att du nöjde dig med fishermans friend med svartvinbär-smak ;)

2009-06-11 @ 02:37:32
Postat av: Emma

Du vann? Tillåt mig små le, moahaha. Bevis finns på hur det gick.

2009-06-11 @ 08:10:38
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0