Mega dåligt Helen rim

Dagar som denna är man förlåten om man inte bloggar! I tre dagar nu har jag bränt mig, bränt mig och öhm.. Bränt mig.. ser ut som en vandrande tomat garnerat med ketchup och jordgubbar! Mmm..

Jag har under 2 dagar hållt till ute i Marielund där solen har varit extremt hård mot våra stackars små vita själar, sett ut som sälar. Liggandes på brygga eller i båt. öl har gått åt. Grillat och tagit kort, ja en himla massa har vi gjort. Nu är vi i stan igen. och morgondagen ska till att bli lika soligt fin. Sitter här med road min. Läser allt jag denna gång har skrivit, men denna gång är jag inte benvit. med dåliga rim simsalabim är den dåliga dikten äntligen slut och i morgon ska jag österut!

Kommentarer
Postat av: Per Ingmar

Hahaha "mega dåligt"? Var väl kanske inte bästa rimmen jag hört men var ju definitivt inte dom sämsta heller jag hade ju inte kunnat göra bättre kan jag ju säga :P

2009-06-24 @ 16:55:24
Postat av: David

Jag lägger väl märke till att du skriver "säl-AR" i plural. Vilket måste syfta på fler som infann sig på bryggan vid tillfället. Jag tackar och tar emot för den smickrande komplimangen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0