Uppsalatidningen och den tidigare veckan!

Uppsala tidningen idag!! Ta er en titt om ni vill se vackra mig i regnet! ;P Fint Kalle! Jag fullkomligen avgudar bollsporter!Och  vad är det som är så speciellt med volelyboll då!? Jo det är så klart kläderna! Eller rättare sagt icke kläderna som förekommer i sporten! Tyvärr var det ju regn denna sköna dag.

I en hel vecka har jag haft fullt upp med diverse intressanta och ointresanta saker! För att dra det kort men ändå dra det efter denna dåligt uppdaterings influensa så var jag på Personalfest i Lördags! MYCKET roligt!! Det är hårt att gå på personalfest med Instruktöret av olika slag. Jag kan ju meddela att jag låg helt utslagen på Söndagen tack vare gratis alkohol och för mycket av det goda. Träningsverken var INTE att leka med kan jag ju tala om! En av lekarna vi körde var Fia med knuff, som gick ut på att man skulle flytta runt sin spelpjäs i form av lagledaren, på var "plats/steg" av planen låg en lapp. för att få slå tärningen igen och gå vidare så måste man fullfölja vad som stor på lappen. Där stod saker som. 50 armhävningar, 80 situps, hoppa hopprep 10o hopp. spring upp och ner för trappan 20 gånger. MED MER! Dessutom så var det tre varv som gälde och det skulle ske så snabbt som möjligt. Seg som sagt men riktigt roligt hade vi!!! Under dagen skulle var lag kordinera en dans till vår låt (alla lagen hade en varsin låt) våran var "Fading like a flower" En Radio edit version och var gång under kvällen och middagen var det bara att kuta upp på scenen och dansa våran egenkordinerade dans vilket inträffade säkert ett tiotal gånger! Sjukt kul!

I går körde jag fyrhjulingen lixom alla andra.. Eva och jag överväger starkt att köpa oss en egen! :P Denna var med 2hjuls drift men jag ensam på och gasen i nästan botten (vågade inte mer) Drog den galet mycket iväg.. Hade jag gasat på hade den vält bakåt! Men vilket drag! Och bara att lyssna på den gjorde ju hatt man fick ståfräs på armarna! Grymt kul! Mer fyrhjuling i hagen! Kan tänka mig att hämta korna varje dag!! :D

Det var VÄLDIGT kort om vad jag gjort den senaste tiden! Jag ska bättra mig på att uppdatera! Jag lovar! Hra redan skrivit några inlägg idag! :P Vill ha en kamera! Då skulle det gå mycket bättre! Har hittat en som jag tror jag ska ha! Får se hur det går utan så värst hög lön.. Suck!

Kommentarer
Postat av: Per Ingmar

Kollade unt en snabbis men såg ingen bild vilken del och sida?

2009-06-18 @ 18:20:35
Postat av: Helen

Men Per... Uppsala tidningen heter överskriften!! Rätt långt bak! :P Typ genomblöt!! Finns gratis tidningar att ta på typ stationen! endel får hem den! veckotidning! :D

2009-06-18 @ 20:08:33
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Upplands nyheter

2009-06-18 @ 21:21:30
Postat av: Per Ingmar

Haha aha antog att det var unt bara ingen aning vad Upplands Nyheter är för tidning dock får hålla ögonen öppna nästa gång jag är på stationen.

2009-06-19 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0