Våld

Ha ha jag sitter och tittar igenom en massa gamla filer på datorn och så hittade jag en konversation mellan mig och Mikaela som ägde rum för ca 1,5 år sedan!

Helen: jonathan slog mig idag!!
Mikaela: vaaaa!!!?
Helen: fast jag började sa han.. Jag skulle ju bara visa honom en sak
Helen: typ..
Helen: men han sa att jag började så slog han mig..
Helen: då gav jag han en bitchklapp du vet... o då brakare löwst fan va stark han blev..
Helen: sen nöp han mig på inidan av låret..
Helen: o så sprutade han klorin i mitt öga
Mikaela: aj då
Helen: o han bet mig i rumpan..
Helen: vill du höra mer?

Ha.. rätt komiskt! Mikaela verkar verkligen ta detta seriöst!

Nu ska jag ut och gå en liten promenad i väntan på att det händer något! :P

Kommentarer
Postat av: Liisa

åh har du skaffat blogg, då har jag nåt kul att läsa. :) du jag och jojjo måste ta och ses snart!! :D Kram

2009-02-17 @ 19:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0