Ladies nighT

I Tisdags så ringde Christine till mig och vi pratade i en och en halv timme, nästan lite kort för att vara oss, vi bestämde att vi skulle utföra våran sedan länge tänkt tripp till Fyrishov  där det var Onsdagkväll under det mörka halvåret är "afton med medelhavs buffé och nedsläckt bad med stearinljus och poolbar." Så bokat bord för 4st (Jag, Karin, Christine och Karro.) Dessutom så ringde Karin.. "Helen!? vill du gå på bio i morgon, jag bjuder!" Jippi tänkte jag det behöver jag! komma ut lite men det visade sig att Karin skulle gå i skolan men hade en bio biljett som gick ut samma dag. Jaja, gratisbio tänkte jag. Jag började frenetiskt att söka på Sf efter eventuell film att se, vilket visade sig vara omöjligt innan kl.6 på kvällen då alla filmerna började, Kl 6 börade även Fyrihov partajjet så till min besvikelse var jag på väg att slå igen datorn när jag kom att tänka på barnvagns bio och mycket riktigt så gick dessa på dagen!

Så Onsdag morgon pallrar jag mig upp tiditg för att hämta biobiljetten utav Karin på skolan för att sedan bege mig mot bion som började kl.11 Jag såg "I taket lyser stjärnorna"  Ensam satt jag där i biomörkret.. Eller ja eftersom det var massa bäbisar som skulle komma att hitta till mat tutten oxå så var salongen rätt upptänd, men filmen var mycket bra! Verklighetstrogen, underhållande och sorglig.

Efter filmen knallade jag upp på stan och träffade Mikaela över en kaffe, och paj för Mickans del. Det var jätte kul att träffa henne igen! Sen begav jag mig på en liten shoppingtur med mig själv och köpte färg till lillebrors rum och sen för att plocka upp Karin.

Fyrishov var jätte trevligt! Maten var forgettable men god. Badet var mysigt och avslappnande och sällskapet var enanstående! Härlig dag enligt mig!

På Torsdagen tog jag en tripp till mormor för att ha internet kurs med henne (Hon har köpt en laptop!) Det gick super! hon är så duktig! Hm.... Jag sitter fortfarande och väntar på att hennes läxa (Ett mail) ska komma!

I går (Fredag) var jag hos Linda och bara mös, blev klippt och pratade massa skit. Skjutsade in lite Bälingefolk till Uppsala och sen tillbaka till Linda för att dricka te och roa oss med att skicka skämt sms.. Jätte underhållande!! :P

I dag (Lördag) är jag inbjuden till Linda igen för en tjej kväll i bastun och massa annat kul! :P så..


So long farewell

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en trevligt vecka, det blir väl mello i kväll???

2009-02-07 @ 17:16:56
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: Helen

Nja.. sattsade på bastu i stället men såg lite..

2009-02-09 @ 10:24:09
URL: http://helenhagland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0