"Snö ängel"

Hemma igen efter en vild kväll :P

Åkte ju som sagt på Ladies night hos Linda i går. Började med att Linda verkade uttråkad, hon ringde nämligen och bad mig komma på en gång, japp sa jag som höll på med annat, en halvtimme senare har jag precis slängt i mig lite mat o plockat ihop lite prylar när Linda ringer och frågar vart jag håller hus..

Väll hos Linda så beger vi oss på engång till Bälinge för att plocka upp flickorna. Snabbtur in till stan o handla lite mys och så ut till Åkerlänna igen. Små prat och lite att släcka törsten med, men våra planer på bastun verkade ha sinat eftersom en var bakis, en var sjuk, och en annan bara tråkig :p men till sist bestämde jag och Linda oss för att ändå ta och snygga till oss lite så in med ved och sen satte partyt igång. Fnittriga och med kall öl i handen satt vi och pinade oss i värmen och sen, spritt språngande nakna ut i den iskalla snön och skapa konst! (Änglarna vart fina, ser ut som om dom ramlat ända uppifrån himelen!) Kvällen tog tråkigt nog slut snabbt, då tjejerna åkte hem men jag sov kvar hos Linda och KJ (Katt Jäveln).

Vaknade i morse då KJ livligt hoppade på mina tår som vinkade under täcket. Bjussad på mys frukost med nygräddade baugetter, te och smoothie m.m. och sen en riktig slappar dag framför tvn och i sängen för att sedan åka hem. K kom dessutom hem i kväll och plockade ut halva hela hennes rum och nu är det snart klart för om målning och inflyttning för O, Spännande!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0