Solsken

I dag har det varit en fantatisk dag :D

Vaknade i morse upp ur min dåliga sömn men kunde inte vara annat än glad när jag såg hur solen sken in genom mitt fönster. På med kläder och upp. God morgon till familjen, adjö till Karin och mamma, och sedan en lång promenad med Otto ute i det fina vädret. Jag bara kände lyckan genom kroppen när jag sprang genom den mjuka snön medans Otto hoppade som en galning runt mig i ivriga försök att fånga snön som yrde upp.




















Otto galen i solen glädjesprång
..



När jag kom in ifrån solskenet så tog jag fram kokboken och granskade den noga och efter ordentligt övervägande begav jag mig till affären och handlade lite idegrienser och en födelsedagspresent till min farbror som fyller år idag. Sen åkte jag hem och började baka... Semlor! Ska lägga upp bild på bakverket sen!! Var på kalas och åt tårta och kakor hos farbror! trevligt att träffa lite släkt! :D

I morgon kommer Christine o ska sova hos mig jipppiiii!!!! Och så kom Karin mycket oväntat hem igen! :D Mycket som hände nu.. Och Cristian ringde nyss! Ett långt samtal! kul att prata lite! det var ett tag sedan nu!

(`!´1´2491S181)"()!""(N27"!(!//")(!?!"(/@$2£A[]@{\@]"(((!"(!=R@}@]$[£[$[}€\[}K2148"$+@$) Christian hoppas det gick att tyda! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0