Sliten

I Fredags tog jag och Linda med oss plånböckerna och drog in till Uppsala för en liten runda. Vi knallade runt och gjorde mest ingenting i någon timme, sen åt vi svullo mat, och så ut till Gränby för att handla inför flickkväll! På Gränby stötte vi på Lindas härliga mormor som bjöd hem oss på kaffe och bullar som vi så klart tackade ja till! Sen begav vi oss ut i skogarna igen, och hem till Linda där Linda, Johanna och jag fixade i ordning lite dipp, plocka fram parma, ost och ölkorv och satt o snackade skit och njöt av att bara vara. Sen kollade vi inklusive Malin, Simon och Romeo på film fram tills Johanna pch jag beslutat oss för att vi kanske skulle åka hem. Droppade av Johanna hemma och så en natts skön sömn!


Flickorrna vräker i sig.. Vitlöks salami, gräddost och parmaskinka mm.

På Lördag bjöd jag och Linda in oss till Johanna på pankaks lunch vilken vi anlände till kvart i ett någon gång. Linda började att jobba kl 2 så hon slängde i sig maten och så var det bara jag o Jojjo kvar vi satt och njöt av Johannas "välgräddade" pankakor (D.v.s. att några utav dom nästan var runda, inget ont menat Johanna :P)plus att jag denna gång fick socker till. Det tar sig ((sa pyrromanen)!! :P. När vi ätit klart föreslog hon att vi skulle äta en grillad korv oxå så vi inte skulle behöva åka hem hungriga, vilket vi så klart gjorde! gott gott! Sen åkte jag hem eftersom Johanna skulle jobba på kvällen medans Linda och jag smed planer på party..


Pankaksgräddning, ser fint ut.. Johanna bakom den lilla katten, Linda bara ler.

I Lödags kväll åkte jag till Linda där vi piffade lite innan vi begav oss till Bälinge där vi parkerade och påbörjade partandet. En tripp till Mogge där det spelades poker, Linda och jag var redan då högljudda så vi började gå till bussen som skulle ta oss till Uppsala. En kort visit och upplockning av Dessan och så tillbaka till Bälinge och Mogge där vi plockade upp några för vidare nattliga äventyr. Slocknade i Adams soffa någongång runt halv fyra och vaknade inte så jätte piggelin. Hem och duscha och så tillbaka till min allt för fullspäckade vardag! :P.

Linda släpper loss och visar sitt verkliga jag (Galen!?)


Jag och Johan Öhm.. Har inte bestämt vilket håll vilden ska vara åt än :P


Ranglar hem i högklackat ned för hal backe. Vi praktiskt taget hänger på varandra för att inte falla Linda och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0