Fettich

Idag är det den så kallade "Fettichdagen" (Förstår om du har ätit många fettisdags bullar Jojjo!? :P) Själv har jag tryckt i mig hela 2 st under dagen, att jag orkar :P I övrigt så har jag inte gjort mycket idag, roat mig med att krusat håret å att jag ser ut som ett troll, tvättat mina glasögon så att jag kan se, lagat mat eller a, stekt på lite pyttipanna, handlat, kollat på en film :P som vanligt med andra ord, nästan ingenting. Ska lämna in min mobil i morgon som inte fungerar och så ska jag nog försöka att hinna med och träffa syrran en liten stund med! Det har varit synd om henne, hon råkade ut för en liten incident så om hon är snäll kanske hon kan få något av mig :O. Och så ska jag gå på fika möte med Putte, o kika efter lite flera jobb att söka.

I går var jag över till Linda en stund på kvällen. Kalle var oxå där så vi satt o snackade lite skit och kollade på familjen annorlunda, jag tycker om familjen i Älvdalen med 10 ungar! där kan man snacka om organiserad oreda! :P Underbar kaos. Och så fick jag en liten present utav Linda :P Tack!


Syskonen :P och KJ i famnen på Kalle

Lindas lilla gift

Ska åka och handla en JÄTTE fruktkorg i morgon oxå! det ska bli min nya image, att äta frukt :P inte bara förtås men måste börja med något nyttigt, sen ska jag börja ut och gå lite mera o så klart använda mitt nya klippkort flitigt öh typ 10 gånger så får vi se hur det blir sen :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Fröken hurtig... Vad har hänt med Karin?

2009-02-25 @ 11:09:44
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: Helen

Hon stack sig på en kanyl på jobbet. Väntar på provsvar men patienten hade inga kända sjukdomara så risken för någon smitta är ju rätt liten men det är ju inte roligt..

2009-02-25 @ 19:39:59
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Emma

Oki, ajdå. Ingen telefon tyvärr bara med abonemang.

2009-02-26 @ 10:59:30
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: johanna

skit på dej. du ät mer semlor än mig.. de lovar jag ;) haha nu ser jag att du fått kort.. badkort. på Nautilus så nu kan vi åka in tillsammans och doppa fettet nån dag ;) hör av dig!

2009-03-09 @ 15:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0