Demo

Idag har jag "demat" på Ica Maxi! Prov jobbade åt pappas nya project "Sju gårdar" med att stå och låta folk provsmaka på mjölk och tala om vad vi gör och vilka vi är och vart vi finns. En lärorik och rolig dag och kanske till och med så att jag nu har ett jobb för ett tag framöver som demo anställd! :P

Nu sitter jag hos mormor som firar sin födelsedag i förskott eftersom hon ska åka på en liten resa när hon fyller år. Vi har ätit god sallad, Mango sorbet och druckit massa prit (inte jag, jag kör!) Och nu har jag lånat mormors nya dator för att skriva lite och lägga ut "nån" bild men mormor förbjuder mig att lägga ut något på henne och morfar vilket gör mig besviken efter som vi lyckades få ett riktigt bra kort på mig och morfar då jag håller i hans mungipor så att han blir snygg! Jag älskar att vara här! Min mormor och morfar är så roliga! Jag hörde nyss morfar skrika "Du får inte slå på min mage som en trumma" Hahaha roligt! Syster och hennes pojk hade i alla fall inget att säga till om så här kommer en liten bild från kvällen! :P


Seb och Karin!

I morgon kommer kära Ragnhild m. kompani och hälsar på! Och jag antar att jag ska fortsätta hjälpa lillebror att montera in lite nyinköpta prylar från IKEA :P Sen har han sportlov nästa vecka och jag har lovat att vara barnvakt åt Kerstin och Agnes så vi ska nog komma på något kul! :)

So long farewell!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan inte fixa jobb åt mig också....?

Ska se till att barnen är riktigt jävliga när dom ska vara med dig. Moahahaha

2009-02-16 @ 13:46:45
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0