.-*PIMP*-.

Det var ett tag sedan jag skrev nu ja men jag är expert på att "fatta mig långt" så för denna gång tar vi en kort uppdatering på vad som hänt!

I Fredags var syster Karin hemma på besök och plockade lite i sitt rum som ska komma att bli lillebrors rum, under plockandet fann Karin massor med roliga saker som hon stoppade i en påse för senare behov.. Sååå under dagen gick vi över till vår kära kusin Emma och tiggde fika. Det hela slutade med att Emma skulle gå ut för att ta in hästarna och under tiden har jag och Karin gjort suxxxxxeeeé med "för senare behov påsen" och utsmyckat lilla Kerstin med en fantastik ny look. Dessutom så rånade vi stackars försvarslösa lilla Agnes vid senare tillfälle för att utföra operation "tatuering på magen" vilket vi lyckades mycket bra med medans Emma körde "Det var kul när ni kom, men ännu roligare när ni gick" vilket vi så klart gjorde eftersom emma såg lite så där halv lycklig ut... (( Kerstin och Agnes blogg ))


Kerstin överlycklig över sin nya look och läppstiftet itter fint på ögonbrynen!


Agnes efter övergreppet. Karins och mitt verk är fantatiskt tycker mamma Emma! :P
(Ett pussmärke)




I Lördags 50 års kalas på Ulltuna (Gudmor Ann) God mat, härligt sällskap och vilket dans golv..


Farbror Bert lycklig över att jag ville ha med honom på bild.. NOT.

Under Söndagen följde jag med familjen Johanna med flera upp till Risbosjön och pimplade (Försökte i alla fall) och grillade korv. Men eftersom det inte blev något napp så körde jag i stället för pimpling, pimpning av Johanna med hjälp utav styrka och snö. Efter lite ruffs i håret, vi frusit lite, "smulltit" vantar över elden och diskutera mitt ursnygga pimpelspö (Som pappa gjort) så bestämde vi oss snart för att värma oss på de mer sydliga breddgraderna och begav oss hemmåt för att packa "varm bubbelpool á Fyrishov väskan" och sedan raka vägen till Uppsala.

Lisa frsyer.Johanna Johan vid brasar diskuterar dasar..
Lisa vid elden fryser.. Johanna tycker att "Varm choklad det är gott det!" Och johan vid brasar diskuterar dasar.


En trevlig tripp enligt mig! Och Tack så jätte mycket Christian för en underbar gåva!! Du är en ängel (Just a man) :) Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0