På IKEA med familjen

Idag är det första December! Somnade igår till snön som landade så mjukt på mitt fönster. Vaknade dock till halv kyla o lite mindre snö, lite mera slask. Suck tänkte jag men lite snö på backen är det ändå men det får gärna vara lite kallare och litet mera snö sen är jag nöjd!

Har jobbat idag! Gick mycket fort men kännde emig lite stressad på slutet, vart lite "mycket" när alla gick hem tidigare från jobbet men det gick ju galant! Lyckades infinna mig på ikea enbart 20 minuter efter att jag skulle ha träffat delar av "familjen" Dvs. Johanna och Rebecca. När jag kom dit letade jag en stund och fann dem i en säng, liggandes bredvid varandra.. Vi begavoss på "plocka varor i vagnen runda" och hade det allmänt kul, Speciellt Johanna och Becca.. Förstår inte vart dom får allt ifrån :P

Mera citat..
Förlåt Becca men Johanna skriver ju så man (A life in slowmotion (YOU KNOW)) inte förstår o jag kan ju inte skriva själv vad jag gjorde :P


Citerat från Rebeccas blogg:


"Sen när Helen kom så gick vi runt och shoppade lite julsaker.. Hon  skulle väl skrämma oss (eller nått??) hon gömde sig iallafall under en hylla.. En tjej kommer fram och RÅGLOR på henne medan jag kommer och ser henne sitta hjälplös under hyllan.. Hehe Vart kan Helen vara fick jag iallafall fram..

Helen tabbe nummer två:

Vi står och käkar (helen stå och käkar) vi råkar väl säga något dumt så hon blir lite sårad.. haha Hon säger att hon ska gå och umngås med sina nya kompisar.. hon går fram till fönstret och börjar prata med två lappar som står på bordet.. hon viskar och pekar på oss.. Bara de att utanför fönstret har hon lite publik som ser allt hon gör.. Ser nog rätt kul ut när en männsika försöker föra en konversation med två lappar.."

Kommentarer
Postat av: Alma

Hej! Jag saknar dig jätte mycket. Hoppas att du snart är hemma, så kanske vi kan göra något. En stor kram Alma

2009-12-05 @ 22:09:00
Postat av: Johan

Tja Helen!

allt bra i Norge? :)

2009-12-08 @ 23:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0