Nu är det jul igen!!

I Tisdags kväll anlände jag hem! Efter en dag med försenade tåg, byten till buss och byten till tåg som jag skulle komma att missa. Men det gick trotts allt bra! Rullade in på stationen i Uppsala vid 17.53 i stället för 16.51 tror jag hade rätt tur endå som kom hem i över huvud taget! :D Glad! Väl hemma packade jag upp lite godis o kjött.. Och njöt av att sällskapa med familjen!

I går kom pappa upp o väckte mig, frågade om jag ville följa med in till stan och handla de sista julklapparna! Jag var ju i stort sett redan klar men hängde på endå. Massa folk i stan så klart och trotts att vi inte hade många ärenden och åkte innan 10 så var vi inte hemma förren efter 3, var i och för sig och hälsade på Farfar en kortare stund oxå! Vi hann dessutom med ettt snabb stopp på Max! Riktigt gott! Det var så länge sen jag åt hambörjare o pommes! :D

Och idag...

ÄR DET JULAFTON!!! :D

Underbart! Julafton och jag är hemma! Och igår kväll hann jag o lillebror med att kolla på "tomten är far till alla barnen" oxå så nu är det ju faktiskt jul! Garnerade pepparkakshus, inslagna julklappar, massa mat och så vidare! Nu bara väntar jag på att saker o ting börjar hända! Ska gå ner och göra iordning revbenspjäll! Får se hur det går! :D

God jul på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0