Gott nytt år!

Så sitter jag här igen... Jag kan inte begripa att jag är så dålig på att uppdatera!?!

Igår jobbade jag min sista dagt för det här året åtminstone. Efter nyår är jag arbetslös tills vidare. Känns inte så roligt men vad ska man göra!?

Jag har försökt flörta lite på Gilde och kanske lyckas jag ragga åt mig en plats på "Ekspedisionen" f.o.m. slutet på Januari i alla fall! Så vi får se om det blir Come back! Me hope!

Jag åkte tillbaka till Trondheim natten till Måndag efter att morfar släppt av mig på Stationen i Uppsala. När jag kom fram kl 11 på Måndaag fm efter knasigt tågbyte och smaken av god julmat knorrande i magen så begav jag mig "hemmåt". Mött av en tyst och stilla lägenhet! Känndes så bra att jag STOR städade hela lägenheteten innan jag åkte hem!

I dag är det nyårsafton och planerna är fortfarande osmidda! Jag hade helst velat hoppa på första bästa tåg hem, men det gick inga.. :(

Vi får se hur kvällen slutar. Kan inte ta mig någonstans och vet inte hur mycket jag orkar. Inget o bjuda på har jaga heller. Kan inte sluta apå annat sätt än i ensamhet! Men jag trivs ju rätt bra på det sättet oxå, kanske inte på nyår men jag tror dete kommer flera än 09-10 nämligen 2 till åtminstone om man går efter filmen 2012!

Jaja. Slut pladdrat! Tack igen för en underebar Julferie hemma i Uppsala! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

men helen, du hinner till 12 slaget om du åker NU !;)

2009-12-31 @ 12:44:37
URL: http://stannahosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0