2 veckor till jul, och en spruta på det..

Hejsan hallå alla som är lite läs sugna :P Den gångna veckan har jag varken haft tid eller lust att blogga något :S Så är det i bland. Ska svara på massa och ändra lite i vissa inlägg det är på G, och händer förhoppningsvis i helgen om det inte blir massa jobb.

Förra helgen tog jag till färg för att liva upp min tillvaro, varat chokladbrunt hår som resultat. Efter det så plattade jag det för att se hur längden blivit (Längre) och så gjorde jag och Mathilda oss i ordning för att gå ut :P Blev en trevlig utekväll med trevligt folk!! (Bilder kommer i helgen) Johanna joinade oss senare på kvällen eftere att hon jobbat klart men kvällen blev inte långvarig tyvärr men slutade på burger king lyckligt nog!

Sen hara bara veckan rullat på. Jag hara jobbat, jobbat, jobbat, och jobbat.. I Tisdags kväll hanns det med bio. Jag Mathilda, Rebecca och Christian tog vårt pick och begav oss mot prinsen där vi bokat biljetter till "Paranormal Activity" Ingen jätte bra film enligt mig, dåliga skådespelare! Men det kanske är halva grejen på en sånn rulle. Men mana blir alltid måttligt road av skräckfilmer!

Det är inte ens 2 veckor kvar tills jag åker hem och idag är det precis 2 veckor kvar tills det är JULAFTON!! Längtar massor! Jag har inte träffat the family på nästan fyra månader då. :( Miss U!! Men sen blir det tillbaka o arbeta igen!

Ska bara klämma in med en liten komentar som myntades på jobbet :P

Jag: Letar efter "flatbiff" och frågara en av killarna på lagret.
Killen: M ska sjå! (Han kommer sen med flatbiff till mig)

Lite senare..

Jag står och plockar samma vara fortfarande.

Killen: Nej men, vi ses igen!
Jag: (Stor smilar bara)
Killen: Det är vid flatbiffen det händer!

Hahaha lät så kul!
Får bli mina nya ledord när jag går o har tråkigt o arbetar.. Det är vid flatbiffen det händer

Nu ska jag sova. Blir nog lite julklapps handel i morgon! Om jag är vaken i tid för det :P Fredag wohoo!




Nen men nu höll jag alldeles på att glömma! Idag har jag tagit svin influensa sprutan :P Myckett hastigt bestämt! :P Känns bra! Håller tummarana hårt för att jag keepar frisk nu bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0