"Det är en regning sommar vi har"

"Det är en regning sommar vi har" (Saltkråkan!)

God morgon gott folk! Vaknade i tron om att jag skulle vara barnvakt idag åt söte lille Amadeo medans hans mor och far packar för flytt till Göteborg! men snuvad vart jag på den dagen! Restiden från sthlm till Uppsala tar för lång tid så mitt barnvaktande är inte lönt! :( Tråkigt på flera sätt! Synd att jag inte kunde hjälpa till mer med! Jobbar i Em! Inte taggad men har planer för adgen på jobbet så det ska nog rulla på! Vädret är genomtråkigt dock! inte kul! Tror jag ska ta saken i egna händer och gå och klippa mig idag! fick lön igår som är noga uträknad ska räcka till en hel del "viktiga" saker men jag har inte klippt mig på typ ett år nu så MÅSTE göra det! Fick utav Mikaela "Faxarn" E. Att gå o klippa mig hos hennes frisör (I födelsedagspressent) Men hon har inte tid och ont i magen osv så nu ger jag upp hoppet om en bättre frilla om jag inte do it by my self! får se om det dyker upp nå resultat bild! :P


Regn regn o mer regn! Nu känns det verkligen som att sommarn e slut! No more bada, kokheta dagar! Bara måste skaffa mig en redig hobby! Villl börja dansa! om det bara fanns tid o pengar! Efter Norge ska jag tvinga med mig Linda på kurser! :P

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag johanna o mikaela pratar om att ses! så boka in en dag med oss ;)

2009-08-26 @ 10:31:09
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Emma

Eller mig...jag vill också dansa!!!!

2009-08-26 @ 11:57:42
URL: http://kerstinochagnes.blogg.se/
Postat av: Stalker

Köp ett gymkort, billigt och den absolut bästa hobbyn man kan ha:)

2009-08-26 @ 20:17:48
Postat av: Helen

OM du nu är en äkta stalker så vet du att jag jobbar på Nautilus och får träning när helst jag behöver och lite till! :P

2009-08-26 @ 20:45:04
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Stalker

Nja, ja klart man vet det, men det är ju så dåligt med damer på Uppsala mindre gym. Typ Antonis så du borde ändå köpa ett kort där. Hur onödigt det än verkar;)

2009-08-27 @ 19:23:53
Postat av: syrran

Men Helen!!!! Kan du inte din astrid lindgren??? "Det är en regnig sommar vi har" kommer ju inte alls från saltkråkan... ljug ljug!

Det är ju från Ronja Rövardotter, då hon å Birk flyttat till björngrottan ju! :p

2009-08-29 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0