Stadsbesök

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen! börjar bli dålig på att uppdatera! Men för er som är insatta så är mitt liv inte så intressant just nu och med andra ord sagt så har jag inte så mycket att skriva om som skulle komma att intressera.. Jag var som sagt med mormor min till Sthlm i Onsdags och sen dess så har det rullat på med stads besök..

Torsdags var jag in och köpte mig skorna som jag tyckte om :P Hämtade ut min mobil oxå som har varit borta i en evighet!!! :P

På Fredagen var jag in till stan, lämnade mamma på jobbet kl.10 och sen förbi skolan och hälsade på. Det var mycket trevligt!! Det verkade inte vara någon som kände igen mig?! :( Men jag fick kramar så det stod härliga till. Sen åkte jag upp till Karin och hängde en stund för att sedan bege mig ner på stan och plocka upp Putte för en färd ut till nya IKEA och fikelifika.. Där knallade vi runt och muppade oss i lagoma mängder och på IKEA träffade jag även Kajsa som höll på att handla till sin nya lägenhet! :) Trevligt trevligt! Så släppte jag av Putte på stationen och så upp till Karin igen.. Plockade upp Seb på stationen sen iväg o handlade lite och sen till mormor och morfar där vi blev bjudna på god mat och så snabbt iväg och hämta mamma på jobbet kl.7.


Lagom stort krypin till Putte på IKEA!

I Lördags var jag och Emma än en gång in på en stadstur med bilen samma lilla tripp som alltid. Fullerö, Gränby, Willys, nya IKEA och ÖoB stod på listan! Det vart en snabb titt hit och dit eftersom jag skulle ut på kvällen.. Så hem igen och så till piffning och så tillbaka in till stan! Denna gång fick stackars Linda agera chaufför. Så på Redroom träffade vi Åsa och Johanna tog en varsin drink och sen till hotel Hörnan där det blev några shots. Åsa fixade 30% i baren :P Sen ville en del av oss in på people men då gick Linda o jag och investerade i onyttigt ätande för att sedan bege oss hemmåt! Hemma halv 2 så det blev en kort men lagom kväll!

Mina stadsbesök allt som allt i rad då..
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag x 2

I går (Söndag) Så vaknade jag med lagom mycket huvudverk och Fick höra att mormor och morfar var på väg. dom anlände, ci åt mat och så tog vi oss en tripp ner till byggdegården där det var "Vår/Påsk mässa" :P Vi handlade lite lotter, kollade på prylar och sist men inte minst köpte vi fika och åkte hem. En lugn dag!

I dag gick jag upp tidigt för min egen skull! Solen sken härligt och jag tog med mig lille bror ner till hästarna och släppte ut dom. tog med kanin Sara upp och satte henne i en bur på gräsmattan sen fick jag för mig att kratta lite! Så här har jag stått och krattat i morgonrock och gummistövlar i solskenet! Dagar som denna känns det bra att bo som man gör! Flum flum. Får se vad jag hittar på härnäst! tror jag ska ut o laga min cykel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0