Grill Ballerina

I Måndags tog jag ut och lagade min cykel, så händig man blivit. fick sprutt i moppen och krattade några tag på gräsmattan. En cykel runda till affären med lillebror och Rasmus sen  hem och plocka fram grillen i sommar värmern för en premiärupphättning.. Mästergrillarn (Och påstå inte att varken jag eller köttet är rökt..) (Det smakade faktiskt mycket bra trotts äldningen!) plockade fram ytterfilé och kokade potatis! Smarrigt smarrigt! Sen tog jag och Linda oss en kvälls tur in till stan för att Linda vehövde tanka bilen och handla (Hälsa på Adam på jobbet) Efteråt deckade vi hemma hos Linda i tvsoffan och gluffsade i oss massa kakor och drack te! :P Linda skulle på Fredagen in till stan för att vaksineras och jag bestämde att ajg skulle hänga på in och byta ut min vattenpomp som inte fungerade som den skulle.. Så på morgonen, en tripp till Fullerö sen på vaksination och Linda blev slö i armen och sen ner på staden en stund för att träffa Dessan och bara knalla runt en stund i solskenet och fönstershoppa Lagom mysigt! Sen hem och Linda fick göra lite slingor på mig! MIn privata frisör och så hem och till Kalle på grillkväll! Det resulterade i en allt för sen kväll med för mycket prat!


The Grillgirl :P Rykande het!!!

                 
Besök på "Folkes" och Adam!

Puss puss o prinsess läsning sen hem för Choko mys!


Ballerina Choko!

        
                      Linda på G att slinga mitt hår! Ovan hos Kalle...
(Klickbara kort!)




Och tro det eller ej, men idag har Emma och jag än en gång begett oss in till stan för att ja...

Vi plockade upp Karin (efter att jag tagit en allt för lång sovmorgon) så begav vi oss ut mot Almunge och Thuns. Ett ställe man bara hört talas om. Det var helt ok! Jag fyndade som vanligt en hel del :P Jag vart överraskad över alla inte allt för billiga märkeskläder som man kikat på bara för någon dag sedan på stan! En solig och härlig dag! Slutade på kvällningen hemma hos Emma med kortspel, kex och ost! Men nu är jag så trött att jag inte orkar skriva mer.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0