"Cave day"

Igår var det kalasande hos mormor och morfar vi åt massa god mat och letade efter påskägg roade oss dessutom lite med mina ballonger :P gjorde en liten gloria att trä över mormors huvud vilket resulterade i en statiskt laddad bild! :P

Mormor skrattade så hon grät!! Jag utsmyckad till påskkärring! Har fräknar oxå men dom kanske inte framkommer på bilden..

Idag var det alltå påskafton och jag satt och åt nudlar alldeles ensam! Äckliga nudlar!!! Och när jag satt där ensam så funderade jag på Jesus! :P På SkärTorsdag är det nattvard som gäller. Långfredagen skulle ju alla bara sitta och ha tråkigt! man fick inte leka eller titta på tv eller nått som skulle kunna vara kul.. På tredje dagen återuppstår han. Påskafton och påskdagen då? Jag tänkte att det kanske var svält dag då!? Hm.. Skulle ligga i en grotta idag då!? Konstigt det här med Jesus och hans polare!

Senare på kvällningen åkte jag och lämnade och hämtade Lisa och Liisa! Liisa och jag piffade med lite prinskorv och makaroner! en superromantisk middag med levande ljus och allt :P I väntan på Johanna som jobbade till kvart i 10 så slog vi oss ner vid tvn där vi näst intill somnade båda två! Vid kvart i 11 en halvtimme senare än väntat så dyker johanna upp pigg och glad och vi bestämmer oss för att ut och finglida med bilen! Packar in oss i johannas finbil och beger oss mot Börje.. I Börje stannar vi konstigt nog alldeles förlänge med tanke på att det var väldigt dött där! Sen hem och störta i säng!

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅ förlåt.. hade jag vetat de så hade jag åkt hem tidigare från sommar stugan och så hade jag kunnat varti ensam med dig!

2009-04-11 @ 22:30:04
URL: http://lindapajunen.bogg.se
Postat av: Per Ingmar

AA tänk på oss stackare som bor i börje då helt dött hela tiden eller är kanske bara jag som känner fel personer :P



PS. Jag vet att det kännas lite stalker status att jag skulle sitta och läsa din blogg men jag har väldigt tråkigt just nu och du hade faktiskt postat den på facebook :P

2009-04-12 @ 18:12:04
Postat av: Helen

Hördu Per!! Jag är bara jätte glad över att du läser! Då vet jag i alla fall att nån mer gör det! Känns jätte bra! Vi har ju för fan gått i samma klass! :D Nej Börje e nog härligt men lite off är det! (Och jag känner ingen där ;P) inte för att Åkerlänna trakten är så jävla mycket bättre men där är ändå allt relativt "ihop tryckt" :P Hoppas allt är bra!? :) Kram kalas!

2009-04-13 @ 00:42:44
URL: http://helenhagland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0