Orginalkopia!

I kväll hålls dörrarna öppna för sista gången. Kommer att kännas konstigt att vakna till ett icke befintligt nätverk som öppnade mina ögon.

"Tänk om jag kastar min gammla damsugare så tar någon damsugarröret och slår ihjäl någon med det. Då blir jag helt plötsligt skyldig till medhjälp till mord eftesom jag förenklat det för mördaren genom att slänga min gammla dammsugare"

Liknelserna är stora! Det bara haglar in! Jag ska gå och lägga mig, blunda och vänta på att människor ska bli lika smarta som de som introducerade världen i internet och gå online. Visa att vi utvecklas..

Framtiden ser oviss ut men piratkopierarna och fildelningstjänsterna har trumf på hand! Vi ses igen


Kommentarer
Postat av: Per Ingmar

Haha vad får du allt i från jag laddar också ner filmer, serier och musik och inte för att vara en besservisser men jag tycker inte alls att det finns några liknelser i damsugar argumentet :P

2009-04-29 @ 09:33:37
Postat av: Helen

Snälla Per! Det är ju bara enkla protester. Lite besserwisser tycker jag allt att du är! :P Jag vet att ingen utav dessa stämmer överens helt med vad som pågår men det är det stora hela som betyder något! :P Kram på dig!

2009-04-29 @ 10:03:33
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah , du skriver så tokiga saker du.. vad får du allt i från??

Vi tränarnån dag veckan som kommer :) du kommer inte undan ;D

2009-04-29 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0