Gott nytt vår!

Så är helgen över och lika så min härliga tid som lärling för tant Linda på Nautilus. !Ännu en Baytjej avklarad" klingade orden i går kväll.. Tokig tid har det varit! :P I går orsakade jag dagens härliga träningsverk med redlöst plågeri på helvetets trappan och juckmusklers jävulsredkap.. Säger bara en sak..... ONT! och lite svett men det är det värt! Avslutade kvällen med ett dopp :P I dag var jag en sväng ut till Enköping för att diskutera. Justeringar på väg.. Sen upp till Karin på en tokigt god fika, sen en tripp till Katte där korplagen brottades illa på gruset Lila mot blått. bara två gula kort och två mål, ett vardera. Till orden "Jätte tung, lila pung" spanade vi som hökar på sjysta korpar :P Så hem och till att vara lite förkyld men vad gör väll det när det börjar bli riktigt grönt ute ochvärmen tvingar en att svetta sig avklädd. Jag älskar våren! Att det kunde gå så snabbt!? Det var inte länge sen det var galen nyårsafton :P


Nyårsafton jag o Seb :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0