Piraten byter däck..

I går gick jag mitt första pass på nautilus, Guidad tur utav Linda som visade hur allt går till. Det ska säkert gå bra på nya jobbet! :P

I dag har det varit en sån där lagom härligt varm dag! Jag bestämde mig för att gå ut och prommenerat, så tog med Otto på en sväng. När jag kom hem så plockade jag fram och skrubbade lite utemöbler, och så har jag bytt däck på bilen! Urs så duktig jag är! Det var i alla fall lite nyttigt idag.


I morgon ska jag jobba igen! Fortfarande spännande! Dessutom ringde kära syster som hade fixat ytterligare jobb till mig under sommaren! Snällt av henne och Seb som tackade nej till det! :P

Nu ska jag titta på en film tänkte jag och sörja demokrati och utveckling. Jag tänker inte stötta er med att köpa någon mer film eller skiva. Slut köpt tills ni kommer fram till någon bra lösning på detta. Vi lever i ett välutvecklat och demokratiskt land! Låt det då fortsätta blomstra. Låt världen se upp till oss i norr..








Kommentarer
Postat av: Anonym

De är rätt! :)

2009-04-23 @ 22:09:36
Postat av: Helen

Ja minsann!

2009-04-24 @ 08:54:13
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Helen

Och för dom som gärna vill kommentera men inte har något vettigt att säga så kan jag ju tala om att det går att spåra IP nummer så HELT anonym blir man inte!! Men tack för kommentaren! Lite svårdefinierbar men tack ändå!

2009-04-24 @ 22:54:03
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Per Ingmar

Haha posta den commenten jag vill se vad det stog :D

eller du menade kanske den högst upp där antog att nån hade skrivit nåt oförskämt :P

2009-04-25 @ 00:29:30
Postat av: Amanda

du har tur du, hos dig väller det in jobb. haha själv har man ingenting :P haha!

2009-04-26 @ 10:00:59
URL: http://amandagrahn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vart har du fåttjobb i sommar ? :)

2009-04-26 @ 19:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0